Відповідно до Постанови КМУ №172-94-п в редакції 07.12.2005, ювелірні вироби належної якості з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (в т. ч. органогенного походження), напівдорогоцінного каміння поверненню та обміну не підлягають, але ми йдемо назустріч нашим покупцям.
Загальні умови
Ми надаємо можливість обміняти ювелірні вироби належної якості один раз протягом 14 календарних днів з моменту отримання, якщо виріб не підійшов за розміром, кольором або іншими вагомими характеристиками. Винятки:
- механічні пошкодження або сліди використання;
- зміна властивостей внаслідок неправильного використання (знаходження в басейні, взаємодія з лужними мийними засобами, речовинами, що містять хлор та йод, кремами та мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також у результаті впливу інших зовнішніх факторів);
- виріб виготовлено за індивідуальним замовленням клієнта;
- виріб модифіковано під замовника/клієнта;
- зірвано або пошкоджено бирку/паспорт прикраси, пошкоджено пакування або відсутній товарний чек;
- минуло понад 14 календарних днів з моменту отримання виробу.
- Звертаєтеся до Call-центру motanka.in.ua
- Озвучуєте скарги/побажання/претензії.
- Передаєте виріб за допомогою служби «Нова Пошта» без вказівки післяплати.
- Очікуєте до 30 робочих днів з моменту отримання нами виробу (час для проведення експертизи автентичності дорогоцінних металів і каменів);
- Отримуєте виріб на обмін обраним способом.
Реквізити для відправки уточнюйте у менеджерів гарячої лінії +38 (093) 541 67 00
- обмін виробів здійснюється за допомогою кур’єрської служби «Нова Пошта» без вказівки післяплати. Повернення із зазначенням післяплати або кур’єру «в руки» не допускається;
- вироби з дорогоцінними каменями першого порядку приймаються до обміну тільки за умови проведення експертизи у Державному Гемологічному Центрі України.
- витрати зі зворотної доставки (повернення) відшкодуванню не підлягають. Доставку у разі повторної відправки оплачує клієнт;
- обмін виробів можливий як на аналогічні прикраси, так і на будь-які інші ювелірні вироби, у будь-якій кількості в рамках вартості купленого виробу, або дорожче, але з умовою доплати різниці вартості;
- у разі обміну виробу на виріб меншої вартості різниця у вартості не компенсується;
- передоплата на товари в статусі «на замовлення» у разі відмови клієнта від виробу не повертається;
- при обміні на новий виріб не діють додаткові знижки (знижка 200 грн за підписку, знижка 5% до Дня народження) та акційні промокоди.
- для отримання відправлення необхідний паспорт або посвідчення особи;
- при отриманні обов’язково перевіряйте цілісність упаковки, комплектність замовлення і зовнішній вигляд товарів. У разі пошкодження упаковки, товару або виявлення проблем, рекомендуємо відмовитися від отримання замовлення та оплати;
- якщо ви помітили, що упаковку пошкоджено, повідомте про це працівника служби доставки й Call-центр motanka.in.ua
Щодо додаткових питань просимо звертатися до Call-центру